luni, 13 februarie 2012

Leapsa!

Ehei, si am preluat si noi prima lepsa, de la bookish girl, care a avut bunavointa sa ne-o dea. Multumim!!
Leapsa este foarte draguta, din doua parti. Enjoy!>:D<

I .
5 lucruri/persoane care te scot din sarite:
- Gheata pe stazi: am cazut de 2 ori iarna asta si m-a durut!
- Oamenii neciopliti: cred ca astfel de oameni enerveaza pe toata lumea
- Rezervele din stilou care se termin in cele mai nasoale momente: am avut nenumarate experiente in care profesorul preda si dintr-o data nu mai merge pixul/ stiloul. Ahhhhh!!
- Zilele de marti: sunt cele mai nasoale. Intotdeauna se intampla ceva rau in ele.
-  Momentele in care mi se blocheza calculatorul: am avut momente in care scrisesem o intreaga lucrare pentru o materie, muncisem la ea, dar nu salvesem nimic si minunatul meu calculator ce se gandeste: "Hai sa ma blochez ca sa o enervez pe Ana!". Dupa aceea, trebuia sa refac totul. Ahhhh!!

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:
- Muzica
- Cartile: intotdeanuna ma ajuta si ma distrag de la supararea mea
- Familia: ma voi simti mereu in largul meu pe langa rude!
- Vizionarea unui film bun: ca si cartile, ma distrag si asa ma simt mai bine.
- Sa strig tare sau sa fac scandal: in felul asta ma descarc.... mai zgomotos cei drept, dar merge si asa

 5 motive pentru care iti place iarna:
Nu prea imi place iarna, dar....
- Ador sa patinez: iarna asta nu am putut, patinele erau ruginite!
- Oameni de zapada: asa de dragalasi!!!
- Prima ninsoare: e asa magica si frumoasa! O ador!
-Craciunul: sa fim seriosi, care nu asteapta iarna pentru ca vine Craciunul?

5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara:
- Pentru ca e vara: sunt nascuta vara, o iubesc fara niciun motiv!!

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:
- Sa rad la bancuri seci
- Sa fiu deschisa la noi posibilitati

Si leapsa merge la: bianca2b, The Fantasy, Madalina's books, Shauki, RRoxana, Alexa700

II .

1.Imi poti spune: Ana
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Cristina
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: grea alegere.... cred ca Katniss Everdeen, desi nu prea mi-ar conveni sa ma arunce niste oameni intr-o arena in care as putea muri
4.Melodia mea preferata este: Bon Jovi- It's my life
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Vineri, chiar daca este scoala, imediat dupa incepe week-end-ul si este ziua in care lenevesc
6.Imi e dor de: Shoni, bunul meu catel si Lesi, al doilea catel al meu
7.Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: Orlando Bloom
8.Urasc scoala pentru ca: Nu pot spune ca o urasc, dar nici nu imi e prea draga
9.Imi place scoala pentru ca: ma distrez cu colegii in pauza
10.Culoarea mea preferata e: rosu!!
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: dupa-amiaza
12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?: varcolaci
13.Mi-ar placea sa locuiesc:Franta, Italia, Spania, USA, Anglia, Coreea....
14.Azi sunt fericita pentru ca: E Grey's Anatomy!!
15.A fost un cosmar sa vad:  -
16.As vrea sa: fie Vara
17.Mi-ar placea sa existe: masini zburatoare
18.As vrea sa lucrez in domeniul: cinematografiei
19.Daca as avea o putere ar fi: Telechinezia
20.Imi place numele: Cristina
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: te fac sa razi si te inteleg cu adevarat
22.Citatul meu preferat este: "Nimeni nu poate sa poarte o masca pentru mult timp."- Lucius Annaeus Seneca
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: iubirea
24.As vrea sa pot: zbura
25.Viata e frumoasa pentru ca: am in jurul meu oameni care ma iubesc
26.Planul meu secret e sa:-
27.Imi place serialul: plac serialele: The Vampire Diaries, Pretyy Little Liars, Gossip Girl, Grey's Anatomy, Gilmore Girls
28.As vrea sa scriu despre: cum oamenii se mint intre ei si cum secretele se aduna pana la refuz
29.Vreau sa iti spun ca: e noapte si maine e marti:))
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: bianca2b, The Fantay, Madalina's books, RRoxana, Alexa700 si care o vrea o poate lua

Niciun comentariu: