joi, 1 martie 2012

I'm still here!

Stiu, e adevarat, am lipsit zilele acestea... din nou. Am fost un pic ocupata cu scoala, dupa care mi s-a stricat mouse-ul si a fost un chin total. Am stat vreo trei zile fara mouse si am umblat pe mouse-keys (adica pe tastatura) si va spun ca se misca... mai incet ca melcul. Ieri am reusit in sfarsit sa fac rost de un mouse nou si astazi ma revansez.

Marti, dupa cum stiati, a aparut impreuna cu revista Bravo cartea Ritualul, prima din seria Cercul Secret. Ieri am terminat-o si pot spune ca o ador. Desi la inceput a lasat de dorit si aveam mari dubii in privinta ei, sfarsitul a fost exploziv si am ramas masca, cerand mai mult, pana cand mi-am dat seama ca mai trebuie sa astept inca o saptamana.
Dupa cum cred ca stiti, dupa carti s-a creat si un serial, The Secret Circle. Personal, am fost grozav dezamagita de primele episoade. Sincer, ma asteptam la mai mult, mai ales ca creatorii erau aceiasi de la serialul The Vampire Diaries, asa ca dupa episodul al 10-lea parca, m-am lasat de el. Zilele aceste, dupa ce am citit si cartea, am aflat ca s-au facut mari progrese in privinta filmului, asa ca abia astept sa ma uit in continuare in timpul liber.

Si cum zilele aceste am lipsit, am pierdut si niste noutati: Orasul de Sticla de Cassandra Clare la Leda.
Am incercat sa imi fac rost de primul volum, dar se pare ca nimeni nu o avea de imprumutat, desi eram absolut sigura ce cineva o avea, si la libraria din oras nu era.
Mai jos aveti prezentarea cartii:

VREMEA MARILOR DECIZII A SOSIT!
 
Seria Instrumente mortale de Cassandra Clare, autorul anului 2011 pe Goodreads, continuă să-i fascineze pe cititorii de urban fantasy cu cel de-al treilea şi mult aşteptatul volum, ORAŞUL DE STICLĂ!

Ameninţaţi de haosul unui război, vânătorii de umbre trebuie să se hotărască dacă vor lupta alături de vampiri, vârcolaci şi celelalte creaturi din Lumea de Jos, sau împotriva lor? Între timp, Jace şi Clary au şi ei de luat o decizie dificilă: să dea sau nu curs iubirii care-i leagă, deşi ştiu prea bine că este o iubire interzisă?

Pentru a-i salva viaţa mamei sale, Clary trebuie să plece în Oraşul de Sticlă, locul de origine al vânătorilor de umbre – chiar dacă asta înseamnă să încalce Legea şi să rişte moartea. Mai grav este că Jace se opune acestui plan, iar Simon este aruncat în închisoare de către vânătorii de umbre, care îşi au bănuielile lor cu privire la acest vampir imun la lumina soarelui. Din fericire, Clary îşi găseşte un aliat – în persoana misteriosului Sebastian, care nutreşte o stranie atracţie faţă de ea. Valentine îşi adună în acest timp o armată de demoni, dar vor reuşi oare locuitorii din Lumea de Jos şi vânătorii de umbre să uite de vrajba dintre ei şi să-şi unească forţele pentru a o înfrânge? Va putea Clary să-şi folosească puterile pentru a-i ajuta să se salveze – indiferent de preţul pe care va trebui să-l plătească?

„Seria Instrumente mortale creează o lume de poveste în care aş fi încântată să trăiesc. Absolut minunată!” – Stephenie Meyer, autoarea seriei Amurg

„Stranie, întunecată şi sexy. Una dintre cărţile mele preferate.” – Holly Black

„Funky şi cool…una dintre cele mai reuşite saga post-Buffy. Un hit!” – Christopher Golden

Pentru a afla mai multe despre seriile Instrumente mortale şi Dispozitive infernale, vizitaţi www.mortalinstruments.com şi www.infernaldevices.com


Tot la Leda, a venit vremea pisicutelor cu Rapirea, volumul doi din seria Cele noua vieti ale lui Chloe King de Liz Brazwel.

PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE!

RĂPIREA – Cartea a doua din seria Cele nouă vieţi ale lui Chloe King de LIZ BRASWELL alias CELIA THOMSON

E tânără, veselă, fermecătoare. Ca orice fată, merge la şcoală, are prieteni, se distrează, se îndrăgosteşte (şi nu de unul, ci de doi băieţi!). Numai că ea este capabilă şi să se caţere pe clădiri, să sară de pe un acoperiş pe altul, să vadă în întuneric. Are şi gheare! Da, Chloe se poate lăuda cu toate instinctele şi abilităţile unei pisici. Iar asta o face, într-adevăr, unică.
Faptul că este descendenta unei mitice rase de feline şi că rolul ei în viitor va fi acela de a-şi salva şi proteja semenii o transformă în ţinta principală a celor din Ordinul A Zecea Lamă. Lupta ei pentru a-şi apăra specia nu este uşoară, mergând până la sacrificiul suprem. Dar asta nu înseamnă sfârşitul. Ca orice pisică, ea are nouă vieţi. Până acum a pierdut două, dar au mai rămas suficiente pentru a-şi îndeplini menirea de Unificatoare.
Planuri malefice, suspans, poveşti de iubire, incursiuni tulburătoare în mitologia egipteană, fantezie – totul adunat într-o carte incitantă, care nu trebuie ratată.

„Fanii tinerilor eroi înzestraţi cu puteri magice vor deveni dependenţi de combinaţia de acţiune, romance, fantasy şi umor… Ideile ingenioase ale autoarei şi elementele de mitologie egipteană garantează succesul seriei.” – Erin Darr, KLIATT


Date tehnice: Traducere din limba engleză de Adrian Deliu, format: 13 x 20 cm, coperta cartonata, 288 pagini, preţ: 34,90 lei




Eh, si am ajuns la final! Cum zice si gossip girl (am reinceput sa ma uit la el, si am devenit obsedata de partea cu: You know you love me. XOXO, Gossip Girl): Stiti ca va iubesc. :x :*
Acum trebuie sa fug pentru ca mai am si teme, dar daca termin mai repede, voi reveni astazi.
Pana atunci:
XOXO, Ana                                     

Niciun comentariu: