duminică, 24 iunie 2012

Pretty Little Liars

Am descoperit niste poze cu Micutele Mincinoase, serialul meu de suflet. Si cartile sunt super, dar preferata mea a devenit Cele Treisprezece Motive.


(Adevarat, cat de mult s-a putut schimba. Creepy Mona!) 


Stiam eu!!!!  

De abia astept urmatorul episod!! Sezonul 3 a venit in mare forta, sunt nerabdatoare sa vad ce se mai intampla. Atatea complicatii, cu Melissa si Garett, cine ar fi crezut? Iar noul A, e pur si simplu.... sadic. Dar macar e original, n-a pastrat traditia hanoracelor negre, a preferat rosu:)) Of, of, of, ce ti-e si cu secretele astea...
XOXO, Ana


2 comentarii:

Djkosta spunea...

Buna, te invit la un concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere http://elkosta-books.blogspot.ro/2012/06/un-nou-concurs-sponsorizat-de-libris.html Desigur sunteti toti bineveniti

Larisa Oana spunea...

Parca vad ca se va termina precum GG. A va fi exact cine nu ne asteptam, intr-un timp eu credeam ca una dintre fete e A.