joi, 1 decembrie 2011

Anunt!

Dragi cititori, cu siguranta ati observat absenta noastra de pe blog.Ei bine, singura noastra scuza este ca am fost ocupate.Foarte, foarte, foarte ocupate pentru ca viata la liceu nu este asa de usoara cum am crezut.Am crezut ca ne putem descurca sa mergem la scoala si sa si postam regulat pe blog, dar se pare ca ne-am inselat.Ultima perioada a fost si va fi in continuare foarte agitata pentru ca am inceput sa dam tezele si stim cu totii cat este de aglomerata perioada.Note, teste, ascultari, etc.Ceea ce vreau sa spun de fapt este ca ne pare foarte rau ca nu am fost prezente in ultima luna si ca avem de gand sa ne revansam in curand asa ca stati pe aproape.
Pana atunci insa vreau sa va spun ca am hotarat impreuna cu Mihaela ca pana la "intoarcerea" noastra pe blog sa posteze altcineva.O prietena de-a noastra care are mai mult timp liber decat noi si care a fost destul de draguta sa ne ajute in aceasta perioada.Ea se va ocupa de blog perioada asta cat mai este pana la vacanta(sau cel putin pana cand vom avea noi mai mult timp).
In concluzie, tot ce trebuie sa faceti este sa urmariti in continuare blogul pentru ca noi vom reveni foarte repede cu forte proaspete si muuulte idei!!!!

XoXo >:D<

Niciun comentariu: