marți, 17 aprilie 2012

Leapsa!

Salut la toata lumea! Stiu ca nu m-ati vazut de vreo saptamana, dar am fost plecata pe la rude de Pasti si cu ocazia asta vreau sa va urez Paste Fericit! intarziat(din pacate) si Hristos A Inviat! Sper ca ati petrecut clipe frumoase in aceste zile de sarbatoare.
Dar sa trecem la oile noastre, sau mai bine zis la muzica nostra.
Am primit leapsa muzicala de la Rose. Thanks a lot!:*
Sa nu va speriati la melodiile mele, in mare parte de la Bon Jovi, pentru ca pur si simplu adoor trupa asta!:x
Deci...

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?
Hmmm.... cam asta:



Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Ce altceva? Bon Jovi, normal. Si daca ma simt prost cel mai bine merge It's my Life.


Ce melodie vă aduce la viaţă ?
Pai, cam toate. Dar.... tot ceva ce are bas tare, tobe si chitari electrice. Mda, cam asta ascult eu :D


Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?
Eu consider ca fiecare melodie e conceputa sa trasmita un mesaj. Si inainte, melodia preferata era Always de Bon Jovi, pana am ascultat melodia asta:
(sincer, nu-s fan Pariu cu Viata, dar a doua zi toata lumea de la scoala canta aceiasi melodie si mi-a intrat in cap. Plus ca are niste versuri foarte faine)

Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?
Ohoho! La ce melodii ascultam eu cand eram mica... dar cred ca toata lumea a auzit-o pe Andreea Balan cand canta pe plaja sau melodia pe care am pus-o eu mai jos. Mosule, ce tanar esti...:))


Ce melodie aţi recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?
Pfui, grea intrebare. Bon Jovi nu prea ajuta aici. Cred ca Somewere Over The Rainbow e cea mai buna!


Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?
In nici un caz Taylor Swift. Bon Jovi- Halelujah(cred ca am scris bine) Ma rog, ideea mi-a venit de la volumul doi din seria Dragoste Eterna sau Culorile Dragostei, Albastru de Safir. Sincer, a fost draguta cartea!

Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?
Oo, mie mi-ar placea sa am sub balcon niste mexicani cu palarii mari si care canta serenade. Totusi, ma multumesc cu Bon Jovi - Always


Care e cea mai funny melodie pe care aţi ascultat-o ?
Hehe, Fara Zahar au cele mai tari versuri! 


Eh, asta a fost! Acum, mare parte din lume o are, deci care o vede, o poate lua, dar mai ales Evelyn Pana - vezi ca verific! Pe data viitoare! >:D<
XOXO, Ana    

Niciun comentariu: