luni, 9 aprilie 2012

The Lying Game

Hey, cititori! Cred ca sunteti la fel de binedispusi ca mine! De ce? Pentru ca e VACANTA! Adica, hei, cui nu-i nu-i place aceasta perioada minunata in care poti dormi pana la ora 11 si te poti culca la miezul noptii? :)) Ma rog, ceea ce vroiam eu astazi sa va spun, de fapt sa va povestesc despre serialul The Lying Game sau Jocul Minciunii sau TLG cum imi place mie sa prescurtez. So, dupa cum stiti, serialul este facut dupa cartile Sarei Shepard, iar seria este in curs de aparitie la Leda. De fapt, a aparut primul volum, iar al doilea e pe drum :D Primul sezon este terminat deja si s-au inceput lucrarile la al doilea. Serialul spune povestea a doua gemene, Emma si Sutton, ce au fost despartite la nastere. Sutton a ajuns la o familie bogata, Mercer, iar Emma a trait de la o familie adoptiva la alta. Cele doua se regasesc cu ajutorul internetului si Facebook-ului :D. Cand Emma fuge de la familia in care a stat in ultima vreme si la care mai avea de stat inca cateva luni pana la majorat, merge in Phoenix la sora ei, iar ea ii cere Emmei sa-i tina locul (sa se prefaca ca e Sutton) cat timp aceasta o cauta pe mama lor naturala. Iar de aici serialul continua cu suisuri si coborasuri, iar fetele se apropie tot mai mult de adevar, care credeti-ma, e unul intortocheat! Parerea mea despre serial este una foarte buna. Desi primele episoade pot fi un pic ciudate, el isi revine si continua surprinzator de bine. De Emma nu poti sa nu te atasezi pentru ca este o fiinta foarte buna si blanda si pietenoasa... iar lista tot continua. Acuma SPOILER(nu va uitati DECAT daca v-ati uitat la serial si la ultimul episod. Ca sa vedeti marcati partea cu negru.) Sfarsitul a fost mai mult decat fain!! A fost extraordinar!! Deci, nici in ruptul capului nu m-as fi gandit ca Rebecca e mama lui Sutton si a Emmei! Inca am in minte faza aceia cand i-a zis ca totul merge comform planului! Iar Emma si Thayer : Never! Inca ceva: va avertizez in privinta genericului care pur si simlu este sec. Eu cel putin am ras la el... in gand :)). Sincer, este destul de prost. Iar acum, cateva cuvinte pe care le spune Emma la inceputul episoadelor(le-am memorat :))): "A few months ago, I discovered I have a twin sister. And then she ask me to take her place, keep the secret, find our real mother and try to stay alive. Put youself in my shoes: for how long could you keep up The Lying Game?"
XOXO, Ana

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si eu urmaresc serialul si mi se pare destul de dragut! Imi place cum le imbraca pe fete.:))