marți, 22 mai 2012

Recenzie #13

Hello, hello!
Bun, poate va vine sa ma bateti! Va dau dreptatate - am lipsit cu nerusinare aproape o luna!
Nu vreau si nici nu pot sa-mi caut scuze, dar... de fiecare data cand vroiam sa fac o postare, nu aveam nici o idee despre ce sa fie. Apoi, minunatul meu calculator de 9 (sau 10 ani?) merge ... foarte "bine". 


Ma rog, gata cu calculatorul meu. Azi va vorbesc despre......

Chimie Perfecta!!

Da, da, da, da!!
Dios Mio!
Deci, cartea a fost..... wow! Pur si simplu grozava, un pic ... exagerata cu saruturile (stiti voi, cei care au citit cartea). A fost povestea aceea clasica cu dragostea intre adolescenti, atat de pura si frumoasa, sau in cazul nostru destul de pasionala, in care mereu survine cate ceva. Facand o paranteza, e ciudat cum oamenii cauta mereu ceva nou, dar niciodata nu se satura de povestile romantice care au greutati de trecut!.
Revenind, tot amestecul asta latino, cu cel american, piperat cu bande, majorete si iubiti gelosi, face cartea ...Delicioasa! Mi-a placut ca actiunea a fost povestita in paralel de Brittany si de Alex. Oh, Alex.... 
Iar faptul ca Alex mai baga un cuvant in spaniola a fost super, a facut cartea sa para mai reala! As putea sa vorbesc toata ziua de Alex, de Paco, de Brittany pentru ca m-am atasat de ei, iar la sfarsit cand am citit epilogul, randeam din cauza Doamnei P. si plangeam din cauza lui Paco! E o poveste care m-a atins la suflet!
As putea vorbi o zi intreaga despre cum m-am simtit cand am citit cartea, dar vreau sa va mai spun si despre actiune.

Cum probabil stiti majoritatea din voi, este o poveste despre o fata buna si un baiat rau, care se desfasoara in orasul Fairfield. Fata buna este Brittany Ellis, o locuitoare a partii din Nord a orasului, si se incardreaza in clasa "de sus" a liceului; adica capitanul-majoretelor, iubitul ei este capitanul echipei de fotbal,  are note mari si aparent, o familie perfecta. Ceea ce nu stie lumea este ca sora ei este intarziata mental, mama ei sufera de anxietate si tatal ei este un om de afecri care trece pe acasa numai in vizita. Alex, pe alta parte, este baiatul cu probleme, dar caruia ii place chimia si are o familie unita. Din pacate, s-a inrolat intr-o banda, Latino Blood. Viitori iubiti sunt pusi obligat-fortat colegi de banca la chimie. Muhaha! Team Miss P.!
Iar de aici, lucrurile merg mana-in-mana. Alex si Brittany se indragostesc unul de celelalt, desi nu o recunosc (of, copii astia!), apoi Alex intra in bucluc si Paco... Gata, nu mai spun nimic!

Personajele au fost vesele , m-au binedispus si desigur, Alex.... Pe el il pastrez pentru ID, daca nu va deranjeaza! :D

Concluzia: Oameni buni, faceti-va rost de carte! Anulati orice, duceti-va la librarie/ magazin oriunde si cumparati-o! Nu mai imprumutati, ca dupa aceea nu va mai despartiti de ea! Si nici de Alex.:D. 
O, si inca ceva: scuzati absenta pozei, dar cred ca stiti cum arata! Am sa revin cu o recenzie de film si cu multe altele, de la mai multe carti! 
Multumiri editurii Leda, care a avut cea mai inspirata decizie de a publica aceasta serie in Romania! La fel si cu MM. Si cu Divergent. Si cu Altfel de Ingeri.

XOXO, Ana         

Niciun comentariu: