miercuri, 17 august 2011

Star&Character #2

Dupa ceva timp de la ultima postare la rubrica 'Star&Character' m-am gandit ca ar trebui sa o reluam. O carte, de fapt o serie cu toate ca ultima carte inca nu a aparut in Romania, este Fallen a.k.a. Damnare de Lauren Kate. M-am gandit la cateva personaje: pentru Lucinda Price (Luce) o sugerez pe Lucy Hale, cunoscuta pentru serialul Pretty Little Liars (Aria Montgomery). Pentru Daniel nu am gasit exact ce as fi vrut, dar o varianta ar fii actorul Aaron Schwartz cunoscut pentru rolul Vanya din Gossip Girl. Rolul lui Cam este disputat inca, in mintea mea, intre Adam Gregory, cunoscut pentru roluri din 90210, 17 again, Hannah Montana the movie si The Bold and the Beautiful, si Ian Somerhalder, cunoscut pentru rolul lui Damon Salvatore din The Vampire Diaries si Boone Carlyle din Lost. Pentru rolul lui Arianne Alter am ales-o pe Elizabeth Gillies cunoscuta mai ales pentru serialul Victorious. Dupa ce am gasit aceste personaje am aflat ca se pregateste cu adevarat filmul Fallen si cateva roluri se disputa. Se pare ca am nimerit anumite personaje si va astept sa imi raspundeti cu parerile voastre, propuneri pentru actori si asteptari de la film. Aveti in continuare pozele cu actori propusi de mine (in ordine) si un link cu pagina de pe IMDb a filmului. Poftiti la comentarii!>:D< http://www.imdb.com/title/tt1564777/

Niciun comentariu: