miercuri, 20 iulie 2011

Noutati!

Astazi cand am vizitat blogul editurii Leda am dat peste ceva foarte interesant.Si anume:
' Precizări despre cărţile lui KELLEY ARMSTRONG la Editura LEDA'
Adminul bogului ne informa urmatoarele:

''Dragii mei, după cum v-aţi dat seama din titlu, am noutăţi pentru voi referitoare la cărţile autoarei Kelley Armstrong pe care Editura Leda le va publica de-acum încolo.

Aş putea spune că e prima surpriză cu adevărat MARE pe care v-o dezvălui. Ca să fiu cât se poate de clar, punctez mai jos:

1. Începând cu data de 2 august, după cum mulţi dintre voi au aflat, revista BRAVO a decis distribuirea trilogiei FORŢELE RĂULUI ABSOLUT în ediţie de chioşc, împreună cu revista, o dată la 2 săptămâni. Prin urmare, volumul 1, INVOCAREA, va fi distribuit cu revista Bravo din 2 august, volumul al doilea, REVELAŢIA, cu cea din 16 august, iar ultimul, RĂFUIALA, cu numărul din 30 august. Cărţile vor avea formatul de la JURNALELE LUI STEFAN (10,5×17,5 cm, paperback), şi vor fi la un preţ asemănător, dacă nu identic cu acestea. Evident, vânzarea bună e, şi în acest caz, criteriul celor de la BRAVO de luat în seamă pentru distribuirea întregii trilogii! Aşa că vă rog să cumpăraţi revista. Sper ca, astfel, publicul cititor să aibă acces la seria asta minunată, fără rezerva preţului ediţiei hardcover, şi să devină din ce în ce mai numeros. Pentru că…

2. Ei bine, da, pentru că pregătim continuarea trilogiei sus-amintite, şi-anume, publicarea primelor două volume din trilogia DARKNESS RISING: THE GATHERING şi THE CALLING (mie mi-ar plăcea să le scoatem cu coperţile pe care vi le prezint aici!) Contractele tocmai au fost încheiate, pentru toate cele 3 titluri, deşi volumul 3 încă nu se ştie cum se va numi şi când va fi publicat (probabil la anu’!). Vor ieşi în ediţie cartonată, primul mai mult ca sigur până la sfârşitul anului 2011. Şi vom încerca să avem un preţ cât mai tentant, cu mult sub preţurile obişnuite de hardcover. Dar, şi în acest caz, vânzarea bună e determinantă pentru obţinerea unui preţ bun! Deci, cumpăraţi-le şi pe acestea, pentru că…

3. Pentru că vine altă serie a autoarei, WOMEN OF THE OTHERWORLD. Aşa cum am spus în titlul postării, A TREIA LUNĂ PLINĂ se va numi MAGIE DE DOI BANI (la fel cum ‚Femei din lumea de dincolo’ va deveni ‚Femei din Cealaltă Lume’), şi va apărea la Editura LEDA! Va fi urmată de INDUSTRIAL MAGIC şi de HAUNTED la intervale pe care vi le voi comunica ulterior. Sper ca într-un orizont de timp rezonabil să vă bucuraţi de tot restul seriei şi să ajungem la zi cu ea. Pentru volumele rămase, din cele 14 câte vor fi publicate la ei până la sfârşitul acestui an, estimez cam un an şi jumătate. Adică, vom fi la zi la sfârşitul anului viitor. Supravieţuitorii lui 2012 se vor putea delecta cu ele. Când voi avea mai multe date, şi mai certe, voi face o postare de prezentare a seriei. Vă arăt două tipuri de coperţi/două stiluri de abordare ale următoarelor 3 volume, şi vă rog să-mi spuneţi care v-ar plăcea mai mult, sau dacă aveţi alte sugestii.

4

. Ar mai fi ceva, dar trebuia să mai aşteptaţi până primesc o altă confirmare, poate miercurea viitoare. Surprizele pot continua!

Personal, mă bucur foarte tare ca Kelley Armstrong e acum, EXCLUSIV, autoare LEDA! Şi le mulţumesc tare mult celor care ne-au încurajat în demersul nostru. În mod special, Mădălinei.''

Cam astea sunt informaitiile din acest moment.Pentru sugestiile sau parreriile voastre click AICI .

Eu una m-am bucurat cand am citit acest articol si sper ca si voi va veti bucura!:)

Niciun comentariu: