marți, 19 iulie 2011

Surprize, surprize...

Dupa cum stiti, astazi a aparut revista Bravo impreuna cu al treilea volum din trilogia Jurnalele lui Stefan: Nesatul, la pretul de 10,99 lei.Mi-am cumparat si eu revista, ca de fiecare data, asteptand cu nerabdare sa incep sa citesc cartea.Inainte de astea am rasfoit totusi revista sa vad ce stiri interesante ne mai ofera, cand am descoperit, cu uimire, urmatoarea stire (de fapt era sa ma inec cu mancarea, dar de fericire nu de alta:)) ): din 2 august, BRAVO si editura Leda ne surprind in continuare cu cele mai tari surprize, aducand in atentia tuturor cititorilor fideli si pasionatilor de mister, dar nu numai, fabuloasa trilogie "FORTELE RAULUI ABSOLUT" de Kelley Armstrong.Intr-adevar a fost un soc si pentru mine, dar cand mi-am dat seama de fapt ce invitatie in lumea supranaturalului ne ofera, atat editura careia ii multumim din tot sufletul, cat si revistei care sustine aceste idei minunate, am inceput sa sar in sus de bucurie la propriu.

Asadar, primul volum al seriei - "Invocarea"- va aparea pe 2 august, putand fi gasit, dupa cum bine stiti la toate chioscurile de ziare impreuna cu revista Bravo (cea mai tare revista!!!:x)

Numele meu este Chloe Saunders şi viaţa mea nu va mai fi niciodată la fel ca până acum. Tot ce voiam era să îmi fac prieteni, să cunosc băieţi şi să continui să fiu o adolescentă obişnuită. Dar nici măcar nu mai ştiu ce înseamnă asta. Totul a început în ziua în care am văzut prima mea stafie − şi stafia m-a văzut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni şi nu vor să mă lase în pace.

Şi, ca şi cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit închisă în Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescenţii cu probleme psihice. Şi totuşi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Să nu mai spuneţi nimănui, dar eu cred că şi cei închişi aici cu mine sunt mai mult decât se arată la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?

Iar cea care trebuie să descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… înainte ca tainele − şi scheletele − sale să revină ca să mă bântuie.

Din 16 august apare volumul 2 - "Revelatia"

Când Chloe Saunders – o adolescenta de cincisprezece ani care vede stafii – evadeaza din Sanatoriul Lyle pentru copii cu tulburari mintale, ea se obisnuise deja cu ideea ca e o necromanta care poate trezi mortii la viata si ca toti ceilalti copii închisi împreuna cu ea au însusiri supranaturale. Dar Chloe descopera ca ei toti reprezinta niste experimente nereusite ale unor oameni de stiinta, Grupul Edison, care acum au decis ca e momentul sa puna capat experientelor – definitiv. Pentru a putea scapa de maleficul dr. Davidoff si de echipa lui, Chloe si cei trei copii care o însotesc – vrajitoarea Tori, vârcolacul Derek si vrajitorul Simon –, împreuna cu stafia lui Liz, o alta rezidenta a sanatoriului, înzestrata cu puteri telechinetice, încearca sa dea de urma singurului adult care i-ar putea ajuta. Statutul de fugar nu are nici un pic de glamour, si cei patru se straduiesc sa ramâna în viata, liberi si cât de cât curati, într-o lume foarte periculoasa, în care fiecare obstacol de care se lovesc îi obliga sa actioneze cu prudenta, ingeniozitate si inteligenta, chiar daca totul este complicat de diabetul lui Simon, transformarea iminenta a lui Derek si fitele lui Tori, ca si de recompensa de jumatate de milion de dolari pusa pe capul lui Chloe de catre tatal ei.

Din 30 august apare volumul 3 - "Rafuiala"

Chloe Saunders are cincisprezece ani şi tare ar fi vrut să fie normală. Din nefericire, Chloe se întâmplă să fie o necromantă căreia o modificare genetică i-a crescut într-atât puterile încât poate învia morţii chiar şi fără să încerce. Ea şi la fel de supradotaţii (sau ar trebui numiţi ,,blestemaţii”) săi prieteni fug acum să scape cu viaţă de malefica organizaţie care i-a creat. De parcă asta n-ar fi destul, Chloe se luptă cu sentimentele ei pentru Simon, un vrăjitor prietenos, şi pentru fratele său Derek, un vârcolac nu la fel de prietenos. Şi are oribila presimţire că înclină către vârcolac. În Răfuiala, ultimul volum al seriei bestseller Forţele Răului Absolut, suspansul ajunge la apogeu. Chloe Saunders şi prietenii ei modificaţi genetic se află în sfârşit în siguranţă, departe de Grupul Edison. Dar, nesiguri în privinţa intenţiilor noilor lor protectori, Chloe, Derek, Simon şi Tori se simt prinşi într-o capcană şi nu se pot hotărî în privinţa paşilor următori pe care îi au de făcut pentru a-şi salva pielea şi pentru a le elibera şi pe Rae, şi mătuşa Lauren. Când casa cea sigură în care se ascund brusc nu mai pare atât de sigură, cei patru prieteni se văd nevoiţi să fugă din nou - iar de data aceasta miza este mult mai mare.

Acestea fiind spuse, va las sa digerati putin stirea, dupa care nu ne mai ramane decat sa asteptam cuminti cartile, pentru ca sunt sigura ca daca nu v-am facut cel putin curiosi, macar interesati pe cei care inca nu au avut ocazia sa citeasca cartile si bineinteles, nerabdatori pe cei care au citit macar prima carte.Eu am facut-o si cand am vazut cum se termina am "innebunit" ,iar la fel cum zicea si Melissa Marr, autoarea seriei Fascinatie - "Voi(Veti) astepta cu disperare urmarea" pentru ca este o carte care intr-adevar te prinde!

Niciun comentariu: