sâmbătă, 30 iulie 2011

Sfarsitul nu este decat un nou inceput...

Am auzit aceasta replica in multe filme si inclin sa-i dau dreptate.Poate ati observat inca de vineri ca lipseste ceva.Un lucru foarte important.Renate, creatorea sau fondatoarea acestui blog, s-a vazut obligata sa renunte cu parere de rau, din anumite motive personale la acest blog, incredintandu-mi-l mie.Si pentru mine a fost o veste surprinzatoare, stiind cat de important este pentru ea acest blog, dar cand am inteles mai bine motivele ei, am aprobat-o, pentru ca probabil si eu as fi facut la fel daca eram in locul ei.Cu toate astea, am fost si inca sunt putin trista din cauza ca nu mai suntem partenere pentru ca a fost o adevarata placere sa lucrez cu ea, chiar daca pentru scurt timp, la acest blog.Si cu ocazia acestei postari pe care sunt sigura ca o va vedea, as vrea sa-i multumesc inca o data pentru ca mi-a oferit sansa de a tine cu ea acest blog minunat si pentru inca multe altele.Multumesc Renate!!!

Dar, asa cum am spus si mai sus, sfarsitul nu este decat un nou inceput.Din toamna voi incepe liceul, unde cu siguranta va fi mult mai greu decat la generala.Asadar si timpul meu se va scurta, vor aparea noi probleme, etc.Nu vreau sa renunt la acest blog pentru ca a devenit deja o parte din viata mea si ar fi prea greu sa ma las, asa ca o colega si o foarte buna prietena de altfel,a fost de acord sa ma ajute cu blogul.Voi avea deci o noua partenera, cu care sper ca va veti intelege bine si pe care sper ca o veti primi foarte bine in familia BookR3views, asa cum m-ati primit si pe mine acum ceva timp.Numele ei este Mihaela si, asa cum am spus, este o foarte buna prietena de-a mea care, bineinteles, este si o pasionata a cartilor fantasy.O asteptam deci sa ni se alature cu cat mai multe postari!!!Bine ai venit!!!

Un comentariu:

Renate Sabine spunea...

Multumesc mult pentru toate cuvintele frumoase adresate mie.Sincera sa fiu,cand am citit ce ai scris mai sus,mi-au dat lacrimile.Imi va fi tare dor de blog si de tine.Si de toti cititorii blogului,bineinteles.Cum sa va uit eu pe voi?Prin voi a luat viata cu adevart Book R3views...
Dar eu nu am plecat nicaieri,adica vorbind la figurat.Eu sunt inca aici cu voi,urmarindu-va.
As dori ca cititorii acestui blog sa nu fie suparati pe mine,deoarece timpul si studiul m-au prins in capcana lor si nu mai vor sa imi dea drumul.
Eu acum sunt in Germania,pentru a incepe o noua etapa in viata mea la fel ca si cele doua scriitoare ale blogului,liceul.Poate multi va ganditi : 'Si noi suntem la liceu!Si ce?De asta numai ai timp?'.Pentru voi este mult mai usor decat pentru mine.Eu trebuie sa ma obisnuiesc cu atatea lucruri noi si in acelasi timp sa fiu si la o inaltime acceptabila pentru un viitor bun.
As vrea sa inchei prin a va ura MULT MULT MULT SUCCES ! Sa ajungeti cu blogul acolo eu unde nu am fost in stare.Sa il ridicati la un nivel la care eu nu am fost in stare!
Bafta!:* Imi va fi tare dor de voi si toata treaba asta cu blogul!