miercuri, 1 iunie 2011

Un blog nou ... O lume noua

Bun venit tuturor pe noul blog.Poate va ganditzi:'Ce isi schimba asta tot timpul blogul?'.Un raspuns concret nu am nici eu dar idee acestui blog este putzin mai restransa decat la celalat,nu voi mai avea asa multe rubrici.Deci asta inseamna ca voi posta mai des la rubricile voastre preferate.Cu fostul blog nu am prea avut succes ,sper sa am cu acesta.Stiti cum se spune'Schimbi locul,schimbi norocul!'.Pe vechiul blog am incercat sa fiu mai tot timpul formala,pe acest am de gand sa scriu ceea ce gandesc,sa imi spun parerea pentru a va incuraja sa veniti si voi cu propriile pareri si ideii.
De ceva timp pe vechiul blog nu am mai postat nimica iar acum ceva timp l-am si sters.Am incercat sa imi traiesc viata pe care o duceam inainte de a da de bucuria pe care o ai atunci cand scrii pe un blog,atunci cand le oferi oamenilor o particica din lumea ta .Dar nu m-am putut abtine,imi lipsea ceva,imi lipsea bucuria.Asadar dupa o vreme de 'agonie' m-am hotarat sa imi fac un nou blog.

Urmaritzi blogul pentru a vedea ce surprize v-am pregatit.

Niciun comentariu: