miercuri, 1 iunie 2011

Moments #1

Moments sau Momente este rubrica prin care radem si plangem aducandu-ne aminte de anumite momente citite.Pentru prima postare la aceasta rubrica am ales ceva mai fericit,mai amuzant:Sa vedem despre ce e vorba:
-Bun .Pastele fac spuma,e bine de stiut.Prea fierbinte.Mult prea fierbinte.
-Cine?Michael?intreba Claire,si amandoua se prapadira de ras.
Iar criza nu facu decat sa se inrautateasca in clipa in care intra Michael,ducandu-se spre frigider ,sa-si recupereze ultimele doua sticle de bere ramase din cadoul pentru ziua lui de nastere.
-Domnisoarelor,zise el.S-a intamplat ceva si eu nu stiu?
-Pastele au dat in foc,raspunse Claire,cu glasul inecat,fortandu-se sa nu chicoteasca si mai rau.Michael le privi curios pe amandoua,dupa care ridica din umeri si iesi.Crezi ca se duce sa-i spuna lui Shane ca ne-am tampit?o intreba pe Eve. (…)
Usa bucatariei se dadu din nou de perete.Era Shane ,de data asta,cu o bere intr-o mana.
-Ce miroase aici a ars?
-Creierul tau.(…)
 (Seria Vampirii din Morganville 2 , Balul fetelor moarte de Rachel Caine -pag.57-58)

      -Ia-ti zborul ,micuta pasare,o indemna el in soapta.Grabeste-te. (…)

(Seria Vampirii din Morganville  3 , Aleea intunericului  de Rachel Caine -pag. 196)

Mie imi i place foarte mult primul fragment si cand am recitit momentul mi-am adus aminte de prima data cand citit aceasta carte si acest fragment cat de mult mi-a placut si cat am putut rade.Voua care va place mai mult?

Niciun comentariu: