joi, 16 iunie 2011

Review #5

Salut fani ai blogului si cititori ai cartilor! Este prima data cand scriu o recenzie la o carte si pe care o postez pe un blog, deci sper sa va placa. Ca introducere as vrea sa mentionez ca mi-a placut foarte mult aceasta carte (de fapt am "devorat-o" in doua zile) si o recomand tuturor datorita stilului autoarei si actiunii ei palpitante, care te prinde pur si simplu si te poarta intr-o lume cu adevarat fantastica unde vei descoperi si vei trai momente unice impreuna cu personajele! Lucrurile se linistisera cat de cat in viata lui Rose Hathaway, pana cand, o mare tragedie se abate asupra lumii moroilor, atunci cand regina Tatiana Ivashkov este asasinata cu sange rece, toate dovezile incriminand-o pe eroina noastra.Inchisa intr-o celula si neputandu-si demonstra nevinovatia , Rose nu se mai poate baza decat pe prietenii ei, care ii prgatesc evadarea. Odata evadata, Rose pleaca impreuna cu Dimitri Belikov, un dhampir readus la viata din starea de strigoi, de care este indragostita, pentru a le da timp prietenilor ei si printesei Vasilisa (Lissa) Dragomir de a-i demonstra nevinovatia.Dar datorita unui bilet scris de regina, bilet ce contine un secret tulburator ce va schimba viata multora, inainte de a fi asasinata si firii ei nerabdatoare, Rose nu poate sta ascunsa asa ca porneste intr-o ultima aventura presarata de aventura si rasturnari de situatie, unde dusmanii ii vor deveni aliati , iar unii prieteni in dusmani, si unde iubiri uitate vor fi reinviate, pentru a-si salva viata si totodata si pe cea a moroilor prin descoperirea adevaratului asasin al Tatianei. Fiti alaturi de Rose si prietenii ei in drumul ei spre adevar si fiti martori la unul dintre cele mai importante momente din istoria moroilor ... incoronarea unei noi regine. Cine va fi???Toate acestea in ultima carte din faimoasa serie :"Academia vampirilor: Sacrificiu final" de Richelle Mead.
  • Coperta: Cartonata
  • Format:13 x 20
  • Numar de pagini:576